I'm Waiting You
Zizan's



"KeepCalmAndStayCute"
Story About Links Goodies


The Only One.
Thursday 3 September 2015 | 19:05 | 0 BlackWhite
Assalamualaikum.

 Waaa i got back my blog. Haha rindu sgt. Yuhuu. Today was 03.09.2015. Daa nak abes daa 2015. Hmm kejap sgt rasanya. Tapi memang kena trima kenyataan laaa. Today im going to story morry about someone. Memandangkan memang dah lamaa tak update this blog. Haha since bilo eh. Lamo sgt smpai tk egt. Okayyy let me introduce someone. Hahaha. Nk ckap my everything tu tkdela. Hoho. Doklaa he's someone who always by my side, accept me who i am, always support me and else. He's the best person ever. Act we had knew each other since I was 15 and he was 17. Masa tu dio SPM and I PT3. Tapi tu tk menghalang kami utk kenal. Lgpun both of us tinggal d asrama. So masa tuk belajar tu tkdela amik sgt kan. Lgpun kalu minggu blik pun tk contact sgt. Sbb sama2 ada kelas tmbahan. We are busy sgt. So at first. Kitorang kenal masa smbutan hari guru kat skolah. Date 26.05.2014 . Tkdela we are both tk kenal masing2. pandang2 gtu jah. But to be honest, i like him. Tp dalam diam. Tkpenah bgtahu lgi kat kwan2 or else ttg perasaan ni. Sbb macam cinta bertepuk sbelah tangan je nnt. Lgpun takkan perigi mencari timba. So i just silent.

 Smbung yg td ea haha. Hmm masa smbutan tu, he is so busy memandangkan form 5 yg kena handle smbutan hari guru tu. But idk why dia naik atas kelas dia and brdiri kat pintu kelas dia. My class is beside of his class. So masa tu aku kat balkoni. Bila pusing tu, napok dia tgh tgok aku. At first malas caro. Maybe dio trpaling on that time. Then tk caro lah. But lamoo tu, paling balik hahaha and he's still staring at me. Still jual mahal cehh. Trus masuk kelas. Bila turun kt bwah, nmpak dia. Guess what. Dia still tgk ak. Hmm tapi tk peduli haha. Aku naik kelas sbb masa tu nk pegi makan roti dlm kelas. Keesokannya i received something. Kitkat. Haha, someone give me. And he is the person. Start situ, kami main2 sticky note agak lama before start msg kuk phone. And it berterusan. Even mmg byk sgt halangan but alhamdulillah we are still together. Though kitorang cintan cintun masa exem year, tp alhamdulillah both of us pass the exam with flying colours.

 Dear my Mr Kitkat, thankyou for everything. Our relay was 1 year 3 months. I am really happy and grateful because I ve met you in my life. Thanks awk for always sbar with my attitude, slalu bg nasihat. Now awk kat matrik. And i was still at school. Yes, memang kita jauh. Tapi i always hope that your love will not change. I just hope that you will wait for me. Hati sy tk penah trfikir utk cari pengganti awk. Im really sorry for jarang balik dri asrama, kurang perhatian utk awak, tkde masa awk sakit, tk boleh dgr semua masalah awk, i just hmm i can't be the best for you. Sorry but you need to understand with my career as student . I need to study and struggle for my future. I hope you will understand. Sy mintak maaf sgt. I cant be the best :( and i just need to thanks for still setia with me. Thanks awk.

the black one



Anak2 BIOLOGY



Older Post