I'm Waiting You
Zizan's



"KeepCalmAndStayCute"
Story About Links Goodies


Wan Nur Isrin .
Thursday 12 December 2013 | 13:21 | 0 BlackWhite
Assalamualaikum. Hee nmpak title atas? hihi yes, she is. She is My Girlfriend, Bestfriend, Sister, Enemyy and Everything. hahaa, let me intro her first. Nama diaa Wan Nur Isrin, my classmate. Dia kawan paling rapat dgan wani. She is quiteee kind-hearted person! Sentiasa sedia menjadi pendengar bilaa seseorang ada masalah :') Wani kenal diaa act tahun lepas lagi. but, tk serapat mcam tahun ni. Perkara tk pernah didugakan lgsungg, wani rapat dgn seorang yang ughh. Sangat menghargai tentang Persahabatan. Kalau nak dibandingkan dengan wani, hmm macam langit dan bumii. Wani tk pndai hargai persahabatan. Bahkan persahabatan, seseorang pun wani tk dpt nak hargai. hahaha. Dia seseorang yang berdisiplin, bertanggungjawab, dann sngat sngat baik hati. Wani tk dapat nk describe diaa dgan perkataan tau. She is too awesome for me.

Terlalu byk kenangan kitaa bersama. Kalaulah ditakdirkan kita tk sekelas tahun depann, aku harap kita blh jadi mcm skrangg lgi. Suko-suko, senget-senget :') Jujurnya, bila aku dgan mu, segala kesakitan, duka, luka aku hilangg. Aku akan jadi diri aku bila aku ada dengan mu. Aku nangis byk kali dah depan mu. Aku jadi kuat bila dengan mu. Mu selalu bagi nasihat yang dapat kuatkan aku. Mu buat aku gelak bilaa time aku nk jerikk. Aku tahu, aku tkdee la byk sgt korbankan benda utk mu kalau nk dibandingkan gapo yg Khadijah dh buat. But, aku nk mu tahu, kalau aku ad 2 pilihan, antara aku bgi jantung aku ko mu ataupun dok, aku akan bagi :') Aku sanggup. Aku sanggup hilang nyawa dari hilang kawan mace mu. Aku tahu, mu anggap aku tk se istimewa mcm khadijah. Tapi jauh di sudut hati aku, aku sayang mu lebih dr nyawa akuu.

Aku tahuu, agak susah dh nk jumpee kawan mcm mu kat tmpat lain. hmm, aku harap hubungan persahabatan kita ni dapat kekal hingga ke Jannah. Aku tkleh nk oyk gini selamo ni dpan mu. Sebab aku rasa aku meme tk layak nk oyk gini dpan mu :') Mu kawan yg baikk, berbeza sgt dgan aku. Aku buat post ni, bukan untuk mu rasa terharu atau gapo, tapi .. hmm tu yang tersimpan dalam hati aku selama ni. Aku simpan lagi text yg mu send time aku sedih bila break dgan arif. Ayat yang penuh dengan nasihat. Bila aku duduk asrama nanti, mu jaga diri molek tauu. Mgkin ssah dh kita nk berhubung melalui fon, tpi insyaallah kalau kita sekelas, dpat laaa kita mcam dlu. hihi. k lah, take care Isrin. I'll loveyou till my last breath. Youaremybestfriend forever :')


















Older Post | Newer Post