I'm Waiting You
Zizan's



"KeepCalmAndStayCute"
Story About Links Goodies


Ketentuan Illahi :')
Thursday 12 December 2013 | 22:08 | 0 BlackWhite
Hye, assalamualaikum :) Post ni act ditujukan kpd seorang sahabatt wani. Dear nanaa, mu kena tabah. Jadi seorang wanita yang kuat. Yang dapat tahan air mata bila nk menangis. Jangan tunduk kpd air mata tu. Air mata kita mahal. Tak layakk air mata tu jatuh hanya disebabkan seorang laki. You need to be strong nana. Time ni lah mu nk tunjuk yg mu ni kuatt. Blh hidup tanpa diaaa. Mu tkperlu sedih. Lgpun, Allah marah kalau umat dia bersedih tau. Aku tk dinafikan, aku pun pernahh berada di tempat mu. Aku sedih smpai tk engat duniaa masa tu. Aku jerik tiap malam. Tapi aku tabahkan hati, aku move on. Mmg tk senang nk move on, tapi kita perlu jgk move on. Tk gune hidup dlm kesedihan lg ..

Nana , mcm aku oyk kat mu. Allah dah tuliskan jodoh untuk kita semuaa :') Mu kenaa percaya jodoh yg Allah dh tetapkan. Kita hanyaa tunggu masa jah sayang. Mu kena ingat, Allah Maha Adil. Skrangg, mu sedih. Allah akan gantikan air mata mu tu dengan kegembiraan suatu hari nanti. Mungkin jodoh mu lebihhhhh baik dan jauhhhh lebih dapat gembirakan mu. Mu kenaa berhenti harapkan cinta dia. Mu kena move on. Mu kenaa gembirakan diri mu sendiri. Smpai bila mu nk sedih, jerik setiap hari nana? Smpai bila? Aku tahu mu kuatt. Mu bukan sekadar wanita. Tapi mu wanita yang kuat. Mu hadapi setiap dugaan Allah dgan senyuman. Stop berharap! Stop bagi peluang ketiga! Dan percayakan jodoh yang tlh ditetapkan Allah. Aku sayang mu. Aku tk sggup tgk mu gini. Mu kena kuat. Aku caye mu kuat. Bo jerik utk diaaa ye syg. InsyaAllah, nanti mu akan gembira dgan jodoh mu. Iloveyou.



Aku pun selalu jgk menangis utk seorang laki. Tapii xtau. Aku tawar hati dh dengan semua tu. Aku caye jodoh yg dah ditetapkan Allah. Aku tkse sedih lg :') Aku tkde perasaan loni. Aku tk snggup nk hidup dgan air mata lg. Mu pun kena anggap gituu. Mu kena bertahan syg. Jangan tunduk ko seorang lelaki. Kita kuat. Tkde masa utk sedih disebabkan mereka. Mu mesti akan dapat kebahagiaan satu hari nnti. Trust me.


Older Post | Newer Post